Splošni pogoji spletne trgovine hempika.si, v nadaljevanju »Hempika«, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino »Hempika« (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Hempika d.o.o., matična številka: 7145721000, davčna številka: SI99911329, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali “Podjetje”).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine “Podjetje”, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med “Podjetje” in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu »Hempika«.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Politika zasebnosti

Upravitelj spletne trgovine, Hempika d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) in uredbo GDPR zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Politika zasebnosti je dosegljiva na podstrani zasebnost in piškotki.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino »Hempika« prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini »Hempika«.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na elektronski naslov info@hempika.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Dostopnost informacij

»Hempika« se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba podjetja Hempika d.o.o. ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene v spletni trgovini »Hempika« so prikazane kot Cena in jih določa podjetje Hempika d.o.o. ter veljajo za nakup prek spletne trgovine »Hempika«

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Hempika d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini »Hempika« sklenjena v trenutku, ko »Hempika« kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Naročilo je sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje kot tudi za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Hempika d.o.o. in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Načini plačila

»Hempika« omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) in
  • z nakazilom na bančni račun podjetja Hempika d.o.o. po ponudbi/predračunu.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Izdaja računa

»Hempika« po dostavi naročenih artiklov pošlje račun na e-naslov kupca oz. ga priloži k pošiljki.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine »Hempika«. Uporabnik spletne trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini kot član ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo »Hempika« kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in promocijskih kod za popust ni možno menjati za gotovino.

Kuponi

Promocijske kode oz. kuponi prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejeni. Aktivno promocijsko kodo najdete na naši spletni strani, naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-obvestilih ali drugih medijih (Facebook,…).

Menjava promocijske kode za gotovino ni možen. Kupon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora imetnik promocijske kode razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti kupona.

Uporaba Kupona/Promocijske kode:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V polje Promocijska koda ali Kupon vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še oddate spletno naročilo.

Postopek nakupa

1. Naročilo je sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. »Hempika« naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. »Hempika« lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih »Hempika« nima na zalogi v lastnem skladišču, je podjetje Hempika d.o.o. izključno vezano na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel. Prek elektronske pošte »Hempika« kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči podjetju Hempika d.o.o., ki bo artikel odstranilo iz naročila in kupcu vrnilo morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavilo ali pa celotno naročilo storniralo. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko »Hempika« naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. »Hempika« ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih »Hempika« nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno

»Hempika« v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. »Hempika« v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 070 284 485 ali po e-mailu na naslov info@hempika.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da oddate naročilo kot fizična osebe in v opombo dodate “Želim račun na podjetje” in podatke o podjetju.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo tej Splošni pogoji, z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

Spletna trgovina »Hempika« pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* in
  • z nakazilom na bančni račun podjetja Hempika d.o.o. po ponudbi/predračunu.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po ponudbi/predračunu.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@hempika.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov uporabnik pridobi na elektronski naslov s katerega je poslal sporočilo o odstopu od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel po pošti na naslov prodajalca:

Hempika d.o.o.
Cankarjeva ulica 84
5000 Nova Gorica

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda ali kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne kupon v obliki nove promocijske kode.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov..

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu Hempika d.o.o., morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe in priložiti kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je: Hempika d.o.o., Cankarjeva ulica 84, 5000 Nova Gorica.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji “Podjetje” , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 070 384 485 ali nam pišete na info@hempika.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo lahko zahtevate na email: info@hempika.si v kolikor artikel ima v opisu zapisano garancijsko dobo.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira podjetje Hempika d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja zahtevate po emailu: info@hempika.si

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na podjetje Hempika d.o.o. vrnjeni in imajo manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle v podjetju Hempika d.o.o. pregledamo. Zaradi pregleda za te artikle kljub vračilu in odprti embalaži ipd. zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

 

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk podjetja Hempika d.o.o. je Pošta Slovenije, vendar si »Hempika« pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Artikli, naročeni na spletni trgovini »Hempika«, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Izdelek je odpremljen običajno na dan prejetega naročila.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Strošek dostave

Strošek dostave za naročila skupne vrednosti nad 30€ je 0,00€
Strošek dostave za naročila skupne vrednosti pod 30€ je 2,99€

Dostava po Sloveniji

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dostava blaga na poštno ležeče, poštni predal ali hotelski naslov ni mogoča!

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, ste je dolžni plačati.V primeru plačila po povzetju kupec plača strošek vplačnine 1,05€. V kolikor vrednosti naročila presega 96€ je strošek vplačnine 1,07% vrednosti naročila (npr.1,07*200€/100=2,14€). Pri plačilu po predračunu ali s kreditno kartico se izognete plačilu provizije dostavljalcu.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati.

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko nam na elektronski naslov info@hempika.si ali na telefon 070 384 485 sporočite željen termin dobave. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne bo poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Varovanje osebnih podatkov

»Hempika« se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

»Hempika« za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s podjetjem Hempika d.o.o.

»Hempika« navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

»Hempika« za hrani samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s podjetjem Hempika d.o.o. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

»Hempika« bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila podjetja Hempika d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj »Hempika« bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo »Hempika« izrecno spoštovala.
  • Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti

»Hempika« se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da »Hempika« ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo »Hempika« kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

»Hempika« ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. »Hempika« mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. »Hempika« ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

»Hempika« ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih »Hempika« v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

»Hempika« spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. »Hempika« se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem »Hempika« lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 070 384 485 ali po elektronski pošti na info@hempika.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova onfo@hempika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

»Hempika« se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si »Hempika« prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.